Про деякі лінгвометодичні проблеми створення «Посібника з наукового мовлення для іноземних студентів-початківців»

Автор(и)

  • Лариса Василівна Шавлак
  • Наталія Іванівна Буяновська

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.917

Ключові слова:

лінгвістика, методика, лінгвістично-методичні проблеми

Анотація

У статті йдеться про дослідження лінгвометодичних проблем, що виникають під час формування фахової мовної компетенції в іноземних студентів на початковому етапі. Подано результати аналізу мовної структури практичних курсів з навчальних дисциплін, які викладаються на підготовчому відділенні. Змодельовано типові навчальні тексти, виокремлено основні тематичні ситуації і лексико-граматичний матеріал, що їх обслуговує.

Metrics

PDF views
132
Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 104 / PDF downloads: 132

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Шавлак, Л. В., & Буяновська, Н. І. (2010). Про деякі лінгвометодичні проблеми створення «Посібника з наукового мовлення для іноземних студентів-початківців». Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 257–261. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.917

Номер

Розділ

Методика викладання мов