Про деякі лінгвометодичні проблеми створення «Посібника з наукового мовлення для іноземних студентів-початківців»
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.917Ключові слова:
лінгвістика, методика, лінгвістично-методичні проблемиАнотація
У статті йдеться про дослідження лінгвометодичних проблем, що виникають під час формування фахової мовної компетенції в іноземних студентів на початковому етапі. Подано результати аналізу мовної структури практичних курсів з навчальних дисциплін, які викладаються на підготовчому відділенні. Змодельовано типові навчальні тексти, виокремлено основні тематичні ситуації і лексико-граматичний матеріал, що їх обслуговує.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2010-11-23
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Про деякі лінгвометодичні проблеми створення «Посібника з наукового мовлення для іноземних студентів-початківців». (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 257-261. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.917