Прагматична спрямованість рекламного тексту (на матеріалі французької мови)
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.228Ключові слова:
рекламний текст, прагматична установка, прецедентна ситуація, цільова аудиторія, рекламна комунікація, гендерний аспектАнотація
У статті розглянуто рекламу як форму соціально зорієнтованої комунікації, що характеризується виразною прагматичною метою. Прагматична установка пов’язана з певними функціями, які рекламний текст виконує задля отримання бажаного ефекту впливу на споживача. На прикладі французьких рекламних текстів показано, що реалізації прагматичних функцій, виконуваних цими текстами, сприяє врахування соціальних і культурних орієнтирів, наявних у певному соціумі.
Metrics
Посилання
Медведева Е. В. Рекламный текст в плане межъязыковой и межкультурной коммуникации : дис. ... канд. филол. наук / Е. В. Медведева. –М., 2002.
Гусейнова И. А. Гендерный аспект в текстах современной рекламы (на материале журнальной прессы ФРГ) / И. А. Гусейнова, М. В. Томская // Филологические науки. –2000. –No 3. –С. 149–157.
Постнова Т. Е. Прецедентные тексты в печатной рекламе / Т. Е. Постнова // Вестник МГУ. Серия 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. –2001. –No 2. –С. 52–59.