Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.656Ключові слова:
урбанонімічний простір, ергонім, фірмонім, номінація, семантикаАнотація
У статті розглянуто різні терміни, які вживаються для визначення назв комерційних об’єднань людей. Увагу зосереджено на аналізі структурно-семантичних ознак фірмонімів Кривого Рогу, закономірності їх виникнення і функціонування в урбанонімічному просторі. Визначаються важливі умови для створення успішного фірмоніма.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 140
/ PDF downloads: 208
Downloads
Опубліковано
2012-11-20
Як цитувати
Титаренко, А. А. (2012). Структурно-семантичні особливості фірмонімів Кривого Рогу. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 72–82. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.656
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць