Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965Ключові слова:
імітація, гра, інноваційний підхід, інноваційна діяльність, інноваціяАнотація
У статті йдеться про можливості імітаційно-ігрового підходу в підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності; імітація і гра допомагають усвідомити необхідність інновацій у педагогічній роботі, оволодіти прийомами творчої діяльності, стимулюють потребу вчителя-філолога в нестандартному виконанні професійних функцій.Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 86
/ PDF downloads: 121
Downloads
Опубліковано
2009-05-20
Як цитувати
Кондрашова, Л. В. (2009). Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 134–138. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.965
Номер
Розділ
Методика викладання мов