Реалізація принципу текстоцентризму в процесі формування комунікативних умінь і навичок учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.992Ключові слова:
комунікативно-діяльнісний підхід, текстоцентричний принцип, текст, комунікативні уміння й навичкиАнотація
Статтю присвячено проблемі формування комунікативних умінь і навичок учнів на основі тексту. Автор обґрунтовує необхідність реалізації принципу текстоцентризму в процесі навчання української мови, розкриває дидактичні можливості тексту для розвитку мовлення школярів, характеризує аналіз тексту як ефективний прийом формування умінь і навичок спілкування.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 223
Downloads
Опубліковано
2008-12-12
Як цитувати
Цоуфал, Л. С. (2008). Реалізація принципу текстоцентризму в процесі формування комунікативних умінь і навичок учнів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2, 132–136. https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.992
Номер
Розділ
Методика викладання мов