СТАНДАРТИ ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ ЮНЕСКО ЯК НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ПІДҐРУНТЯ РОЗВИТКУ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ПОСТРАДЯНСЬКИХ КРАЇН

Основний зміст статті

Світлана Гришак

Анотація

У статті розглянуто низку нормативно-правових актів ЮНЕСКО як організації ООН із питань освіти, науки та культури, що містять міжнародні правові стандарти,  безпосередньо спрямовані на забезпечення рівності жінок і чоловіків у сфері вищої освіти. Визнаючи гендерну рівність пріоритетом, ЮНЕСКО спрямовує світове співтовариство, зокрема й пострадянські країни, до системного розв’язання проблеми гендерної нерівності, торкаючись всіх компонентів вищої освіти – участь в освіті (доступ), процес освіти (зміст, умови та практика викладання і навчання, форми надання освіти і оцінка) і за допомогою освіти (підсумки навчання, життєві навички та можливості працевлаштування).

Деталі статті

Як цитувати
Гришак, С. (2018). СТАНДАРТИ ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ ЮНЕСКО ЯК НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ПІДҐРУНТЯ РОЗВИТКУ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ПОСТРАДЯНСЬКИХ КРАЇН. Гендерна парадигма освітнього простору, (7-8), 5-10. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/gender/article/view/4009
Розділ
Теоретико-методологічні засади гендерної освіти

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.