ГЕНЕЗА ҐЕНДЕРНОГО ФЕНОМЕНУ В ТЕОРІЇ I ПРАКТИЦI УПРАВЛIНЯ ОСВIТОЮ
Основний зміст статті
Анотація
У науковій статті розглядається ґенеза феномену (лексеми)–гендер. Проведено поглиблений аналіз футуролологiї наукового поняття. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти в управлінні освітою і менеджменті. Представлено генезису гендерних досліджень в історичній послідовності. Намічені подальші перспективи по впровадженню гендерних компонентів в освітній процес і спеціалізацію "менеджер-ґендеролог".
Деталі статті
Як цитувати
Рудь, О. (2018). ГЕНЕЗА ҐЕНДЕРНОГО ФЕНОМЕНУ В ТЕОРІЇ I ПРАКТИЦI УПРАВЛIНЯ ОСВIТОЮ. Гендерна парадигма освітнього простору, (7-8), 16-36. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/gender/article/view/4011
Розділ
Теоретико-методологічні засади гендерної освіти