ГЕНЕЗА ҐЕНДЕРНОГО ФЕНОМЕНУ В ТЕОРІЇ I ПРАКТИЦI УПРАВЛIНЯ ОСВIТОЮ

Основний зміст статті

Олександр Рудь

Анотація

У науковій статті розглядається ґенеза феномену (лексеми)гендер. Проведено поглиблений аналіз футуролологiї наукового поняття. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти в управлінні освітою і менеджменті. Представлено генезису гендерних досліджень в історичній послідовності. Намічені подальші перспективи по впровадженню гендерних компонентів в освітній процес і спеціалізацію "менеджер-ґендеролог".

Деталі статті

Як цитувати
Рудь, О. (2018). ГЕНЕЗА ҐЕНДЕРНОГО ФЕНОМЕНУ В ТЕОРІЇ I ПРАКТИЦI УПРАВЛIНЯ ОСВIТОЮ. Гендерна парадигма освітнього простору, (7-8), 16-36. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/gender/article/view/4011
Розділ
Теоретико-методологічні засади гендерної освіти

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.