Formation of Cadets’ professional values by means of Professional English
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2791Keywords:
professional values, psychological and pedagogical conditions, a cadet, formation of professional values stages, maritime educational establishments, Professional EnglishAbstract
Lyashenko U. I. Formation of Cadets’ professional values by means of Professional English.
The article is devoted to the problem of cadets’ professional values formation by means of Professional English at maritime educational establishments; the stages of cadets’ professional values formation are pointed out; the most suitable conditions for cadets’ professional values formation are defined; it is proved that implementation of cadets’ professional values at the Professional English lessons will be most effective.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 125
/ PDF downloads: 100
References
1. Бех І. Д. Виховання особистості. К. 2. «Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – 320 с.
2. Бодалев А. А. Вершина в развитии взрослого человека. Быть профессионалом в психологии – это обязательно [Электронный ресурс] / А. А. Бодалев. – Режим доступа: http: //hpsy.ru/public/x797.htm
3. Кудрявцева В. Ф. «Welcome Aboard». Student’s Book. – Херсон: Грінь Д. С. – 2013. – 220 с.
4. Пимошенко А. «Безопасность мореплавания. Понять – значит спастись» / А. Пимошенко. – Калининград, 2003. – 320 с.
2. Бодалев А. А. Вершина в развитии взрослого человека. Быть профессионалом в психологии – это обязательно [Электронный ресурс] / А. А. Бодалев. – Режим доступа: http: //hpsy.ru/public/x797.htm
3. Кудрявцева В. Ф. «Welcome Aboard». Student’s Book. – Херсон: Грінь Д. С. – 2013. – 220 с.
4. Пимошенко А. «Безопасность мореплавания. Понять – значит спастись» / А. Пимошенко. – Калининград, 2003. – 320 с.
Downloads
Published
13-11-2014
How to Cite
Ляшенко, У. (2014). Formation of Cadets’ professional values by means of Professional English. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 42, 46–50. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2791
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2014 Уляна Ляшенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.