ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТІВ У СИСТЕМІ “УЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ” ЗАСОБАМИ ГУМАНІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Л.Ю. Пузанова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5711

Анотація

The possibilités of the humanistic approach to the organization of pedagogikal process in overcoming the conflict relations between the teacher and tne pupil are considered in this article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 79

Посилання

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-метод, посібник. - К.: ІЗИН, 1998. - 204 с.

Горелова Г.Г. Кризисы личности и педагогическая профессия. — М.: Московский психолого-социальный институт, 2004. - 320 с.

Гринберг Дж. Управление стрессом. - СПб: Питер, 2002. — 496 с.

Карамушка Л.М., Зайчикова Т.В. Синдром «професійного вигорання» у вчителів: тендерні аспекта. - К.: «Міленіум», 2003. - 40 с.

Карамушка Л.М. Попередження та подолання конфліктів в установах середньої освіти. - К.: Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, 1994. - 53 с.

Проблема імітаційно-ігрового підходу до організації навчального процесу у вищій школі: 36. наукових матеріалів / Під ред. д.п.н., проф. Л.В.Кондрашової. - Кривий Ріг, 2001. - 184 с.

Педагогічна майстерність: Підручник/ І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред І.А.Зязюна. - К.: Вища шк.., 2004. - 422 с.

Петровская Л.А. О понятийной схеме социальнопсихологического анализа конфликта // Теоретические и методологические проблемы социальной психологии / Под ред. Г.М.Андреевой, Н.Н.Богомолова. - М.: Изд-во МГУ, 1977. - С. 126-143.

Сорока Г.І. Система педагогічної підтримки дітей в освіті. - X.: Видав. Гр.. „Основа”, 2003. - 80 с.

Хлєбнікова Т.М. Ділова гра як метод активного навчання педагога. - X.: Вид.група „Основа”, 2005. - 80 с.

Downloads

Опубліковано

14-06-2006

Як цитувати

Пузанова L. (2006). ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТІВ У СИСТЕМІ “УЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ” ЗАСОБАМИ ГУМАНІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ. Educational Dimension, 14, 304–315. https://doi.org/10.31812/educdim.5711

Номер

Розділ

Статті