ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВОКАЛЬНОГО МОВЛЕННІ! У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Л.І. Косяк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5751

Ключові слова:

дидактичні умови, навички вокального мовлення, голосоутворення, фонопедичні вправи, фонопедичний метод

Анотація

В статті розглядається проблема формування навичок кального Шшепня у молодших школярів на уроках музики, ефективне вирішення якої потребує певних дидактичних умов. Серед таких умов автор вважає привідними: провідними озброєння учнів знаннями, уміннями і навичками з основ вокальної культури;
застосування інтонаційпо-фонопедичних вправ за методикою В.В. Ємельянова; . іи тематичність, поступовість та цілеспрямованість роботи гцодо формування пі тичок вокального мовлення у молодших школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 94

Посилання

Аюдулин Э. Б. Теория и практика музыкального обучения в общеобразовательной школе: Пособие для учителя. М.: Просвещение, 1983. - С.74.

Баранов С. П. и др. Педагогика: Учебное пособие для пед. училищ / Г. П. Баранов, Л. Р. Болотина, В. А. Сластении. М.: Просвещение, 1987. - С. 77-78.

Емельянов В. В. Фонопедический метод развития голоса. Уроки обучения. Последовательность ведения упражнений. Самара, 1987. - 198 с.

Формування навичок співацького мовлення // Виховання музичної культури молодших школярів: Навчально-методичний посібник / За заг. ред. М М Ракітянської. Кривий Ріг: КДГІУ, 2003. С. 52.

Менабени А. Г. Методика обучению сольному пению: Учебное пособие для студентов пед. институтов. М.: Просвещение, 1987. - С. 53.

Ростовський О. Я. Методика викладання музики у початковій школі: Навчально-методичний посібник. Тернопіль: Навчальна книі а Богдан, 2000. - С. 57.

Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания / Соч. в 9 т,- М., 1949. - Т. 9. - С. 309.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Косяк L. (2022). ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВОКАЛЬНОГО МОВЛЕННІ! У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ. Educational Dimension, 13, 97–105. https://doi.org/10.31812/educdim.5751