Interactive technologies as a means of forming grammatical competence of future teachers of foreign languages

Authors

  • Вікторія Володимирівна Ревенко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3121

Keywords:

interactive technologies, interactive methods, grammar competence

Abstract

Revenco V. V. Interactive technologies as a means of forming grammatical competence of future teachers of foreign languages.

In the article the possibilities of interactive technologies as a means of developing future teachers’ grammar competence are analyzed. The author gives examples of using of interactive methods at the lessons of practical grammar of English.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Вікторія Володимирівна Ревенко, Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    Ph.D. (Educational Sciences), Senior Lecturer

Published

16-05-2013

Issue

Section

Theoretical and practical problems of higher school pedagogy

How to Cite

Interactive technologies as a means of forming grammatical competence of future teachers of foreign languages. (2013). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 38, 90-93. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3121