Психолого-педагогічні особливості самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2633Ключові слова:
самостійна навчальна діяльність, мотивація, стилі навчання, адаптація, індивідуалізація, диференціація, уміння самостійної навчальної діяльностіАнотація
Бугра А. В. Психолого-педагогічні особливості самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін.
У статті проаналізовані дидактичні особливості математичних дисциплін, які вивчаються у вищих технічних навчальних закладах. З’ясована сутність психолого-
педагогічних чинників, які впливають на успішність самостійної навчальної діяльності студентів при вивченні цих дисциплін (дисперсія в рівнях підготовки та мотивації до
вивчення математики, особливості адаптації першокурсників до умов навчання у ВТНЗ, стилі навчання). Автором доведена необхідність індивідуалізації самостійної навчальної
діяльності студентів ВТНЗ під час вивчення математики.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Аліна Вікторівна Бугра

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.