Психолого-педагогічні особливості самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін

Автор(и)

  • Аліна Вікторівна Бугра Kriviy Rіg National University , Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет» , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2633

Ключові слова:

самостійна навчальна діяльність, мотивація, стилі навчання, адаптація, індивідуалізація, диференціація, уміння самостійної навчальної діяльності

Анотація

Бугра А. В. Психолого-педагогічні особливості самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін.

У статті проаналізовані дидактичні особливості математичних дисциплін, які вивчаються у вищих технічних навчальних закладах. З’ясована сутність психолого-
педагогічних чинників, які впливають на успішність самостійної навчальної діяльності студентів при вивченні цих дисциплін (дисперсія в рівнях підготовки та мотивації до
вивчення математики, особливості адаптації першокурсників до умов навчання у ВТНЗ, стилі навчання). Автором доведена необхідність індивідуалізації самостійної навчальної
діяльності студентів ВТНЗ під час вивчення математики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Аліна Вікторівна Бугра, афіліація Kriviy Rіg National University, Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет», ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    викладач

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Психолого-педагогічні особливості самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 276-284. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2633

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають