Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками

Автор(и)

  • Зінаїда Бакум , ,
  • Вікторія Лапіна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856

Ключові слова:

навчальний діалог, мовленнєва компетентність, етапи діалогізації

Анотація

Бакум З. П., Лапіна В. О. Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками.

У статті розглянуто етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей (зокрема майбутніх гірників); досліджено особливості чотирьох рівнів діалогізації навчання (базовий, проміжний, високий, професійний); надано практичні рекомендації, урахування яких допоможе уникнути помилок під час організації діалогічного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 8-14. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають