Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності

Автор(и)

  • Аліна Дуднік , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2863

Ключові слова:

професійно-педагогічна діяльність, професійна компетентність, педагогічні умови, групові форми, пізнавальна діяльність

Анотація

Дуднік А. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.

У статті обґрунтовано необхідність дотримання педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Розглянуто пріоритетні напрями і форми діяльності педагога, що забезпечують формування професійної компетентності майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 49-54. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2863

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають