Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2871Ключові слова:
моніторинг, освітній моніторинг, моніторинг професійного розвитку, системний моніторинг, контрольАнотація
Мантуленко С. В. Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу.
У статті здійснено аналіз наукових підходів до визначення сутності проблеми моніторингу в освіті, теоретично обґрунтовано механізм здійснення системного моніторингу у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як важливої умови ефективності цього процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Мантуленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 81-85. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2871