Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу

Автор(и)

  • Світлана Мантуленко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2871

Ключові слова:

моніторинг, освітній моніторинг, моніторинг професійного розвитку, системний моніторинг, контроль

Анотація

Мантуленко С. В. Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу.

У статті здійснено аналіз наукових підходів до визначення сутності проблеми моніторингу в освіті, теоретично обґрунтовано механізм здійснення системного моніторингу у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як важливої умови ефективності цього процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 81-85. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2871

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають