Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України

Автор(и)

  • Світлана Тросюк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067

Ключові слова:

географічні поняття, компетентнісний підхід, учні основної школи, природничі предмети

Анотація

Тросюк С. Д. Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України.

У статті розкрито поетапність процесу формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. Подано структурні конструкти у змісті формування географічних понять у процесі навчання географії України на рівні явищ, відношень і понять. Наведено зразки завдань для формування географічної компетенції на засадах компетентнісного підходу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 258-263. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають