Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067Ключові слова:
географічні поняття, компетентнісний підхід, учні основної школи, природничі предметиАнотація
Тросюк С. Д. Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України.
У статті розкрито поетапність процесу формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. Подано структурні конструкти у змісті формування географічних понять у процесі навчання географії України на рівні явищ, відношень і понять. Наведено зразки завдань для формування географічної компетенції на засадах компетентнісного підходу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Світлана Тросюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 258-263. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3067