Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3277Ключові слова:
навчально-пізнавальна діяльність, критерії активізації, показники, рівні сформованості, дослідження, робота зі словникамиАнотація
Кирикилиця В. В. Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.
У статті на основі аналізу результатів експериментального дослідження визначено рівні сформованості критеріїв активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 В. В. Кирикилиця

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 59-64. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3277