Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280Ключові слова:
математична компетентність, алгоритмічна компетентність, алгоритм, алгоритмічне мислення, алгоритмічна культура, структура алгоритмічної компетентності, рівні алгоритмічної компетентностіАнотація
Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні.
У статті розкрито теоретико-методичні основи формування алгоритмічної компетентності як виду математичної компетентності, визначено її структуру і рівні.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 В. В. Корольський, А. М. Капіносов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 78-84. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280