Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні

Автор(и)

  • В. В. Корольський Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • А. М. Капіносов Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280

Ключові слова:

математична компетентність, алгоритмічна компетентність, алгоритм, алгоритмічне мислення, алгоритмічна культура, структура алгоритмічної компетентності, рівні алгоритмічної компетентності

Анотація

 

Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні.

У статті розкрито теоретико-методичні основи формування алгоритмічної компетентності як виду математичної компетентності, визначено її структуру і рівні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор В. В. Корольський, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат техн. наук, професор

  • автор А. М. Капіносов, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 78-84. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3280

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають