Проблема наступності дошкільної і початкової освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3335Ключові слова:
наступність, діти, дошкільний вік, дошкільна і початкова освітаАнотація
Кондратюк С. М., Павлущенко Н. М., Король О. М. Проблема наступності дошкільної і початкової освіти.
У статті розкрито наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи. Розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 С. М. Кондратюк, Н. М. Павлущенко, О. М. Король

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблема наступності дошкільної і початкової освіти. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 322-326. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3335