Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3400Ключові слова:
професійно-педагогічна підготовка, педагогічна компетентність, моделювання, педагогічні ситуації, моделювання педагогічних ситуацій, групи ситуацій превентивної спрямованостіАнотація
Кулінка Ю. С. Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості.
У статті проаналізовано питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості, розглянуто основні підходи до проблеми моделювання педагогічних ситуацій, описано труднощі, що виникають у процесі проектування та подано приклад ситуацій превентивної спрямованості під час вивчення загальної педагогіки.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
19-09-2013
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Ю. С. Кулінка

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 126-134. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3400