Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.)

Автор(и)

  • С. В. Малихіна Національний транспортний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498

Ключові слова:

психолого-педагогічний аналіз, навчально-пізнавальна діяльність студентів, дидактична інтенсифікація, ретроспективний аналіз

Анотація

Малихіна С. В. Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.).

У статті висвітлено основні положення здійсненого психолого-педагогічного аналізу становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основи дидактичної інтенсифікації (представлено ретроспективний огляд з часів становлення сучасної педагогіки в ХVІІ столітті й до початку ХХ).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. В. Малихіна, афіліація Національний транспортний університет

    кандидат пед. наук

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 652-660. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають