Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498Ключові слова:
психолого-педагогічний аналіз, навчально-пізнавальна діяльність студентів, дидактична інтенсифікація, ретроспективний аналізАнотація
Малихіна С. В. Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.).
У статті висвітлено основні положення здійсненого психолого-педагогічного аналізу становлення концепцій навчально-пізнавальної діяльності студентів як основи дидактичної інтенсифікації (представлено ретроспективний огляд з часів становлення сучасної педагогіки в ХVІІ столітті й до початку ХХ).
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. В. Малихіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічний аналіз становлення концепцій навчально- пізнавальної діяльності студентів як основа дидактичної інтенсифікації (ретроспективний огляд: ХVІІ - початок ХХ ст.). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 652-660. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3498