Технологія використання дидактичних умов активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3576Ключові слова:
дидактична умова, навчання англійської мови, пізнавальна діяльністьАнотація
Катеруша О. В. Технологія використання дидактичних умов активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях англійської мови.
У статті автор теоретично обґрунтовує дидактичні умови, що забезпечують активізацію пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови. Уточнено поняття «дидактична умова», подано авторське бачення процесу формування мотивації навчання англійської мови студентів неспеціальних факультетів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. В. Катеруша

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Технологія використання дидактичних умов активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях англійської мови. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 48-55. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3576