Технологія використання дидактичних умов активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях англійської мови

Автор(и)

  • О. В. Катеруша Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3576

Ключові слова:

дидактична умова, навчання англійської мови, пізнавальна діяльність

Анотація

Катеруша О. В. Технологія використання дидактичних умов активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях англійської мови.

У статті автор теоретично обґрунтовує дидактичні умови, що забезпечують активізацію пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови. Уточнено поняття «дидактична умова», подано авторське бачення процесу формування мотивації навчання англійської мови студентів неспеціальних факультетів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Катеруша, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Технологія використання дидактичних умов активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях англійської мови. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 48-55. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3576

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають