Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект)

Автор(и)

  • Т. Г. Качалова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3577

Ключові слова:

особистість, соціальна активність, соціалізація особистості, соціум, діяльність особистості, молодь

Анотація

Качалова Т. Г. Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект).

У статті на основі аналізу досліджень філософської, психолого-педагогічної літератури уточнюються поняття «соціалізація», «соціальна активність», окреслюється коло їх теоретичних питань щодо формування соціальної активності студента, визначається роль соціуму у формуванні активної соціальної позиції особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. Г. Качалова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    соціальний педагог

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 55-62. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3577

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають