Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3577Ключові слова:
особистість, соціальна активність, соціалізація особистості, соціум, діяльність особистості, молодьАнотація
Качалова Т. Г. Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект).
У статті на основі аналізу досліджень філософської, психолого-педагогічної літератури уточнюються поняття «соціалізація», «соціальна активність», окреслюється коло їх теоретичних питань щодо формування соціальної активності студента, визначається роль соціуму у формуванні активної соціальної позиції особистості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. Г. Качалова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 55-62. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3577