Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів

Автор(и)

  • В. В. Морозов Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3586

Ключові слова:

діалог, технологія діалогічного навчання, рольова перспектива

Анотація

Морозов В. В. Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів.

У статті розглянуто технологію діалогічного навчання студентів у ВНЗ, побудовану на принципі рольової перспективи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Морозов, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 119-125. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3586

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають