Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3586Ключові слова:
діалог, технологія діалогічного навчання, рольова перспективаАнотація
Морозов В. В. Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів.
У статті розглянуто технологію діалогічного навчання студентів у ВНЗ, побудовану на принципі рольової перспективи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Морозов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Технологія діалогічного навчання як складник професійної освіти майбутніх учителів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 119-125. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3586