Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3598Ключові слова:
компетенція, компетентність, предметно-історична компетенція учняАнотація
Нікора А. О. Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності учнів.
У статті конкретизовано понятійний апарат компетентнісного підходу, уточнено перелік предметно-історичних компетенцій учнів та напрями їх набуття у процесі навчання історії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. О. Нікора

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності учнів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 189-197. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3598