Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності учнів

Автор(и)

  • А. О. Нікора Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3598

Ключові слова:

компетенція, компетентність, предметно-історична компетенція учня

Анотація

Нікора А. О. Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності учнів.

У статті конкретизовано понятійний апарат компетентнісного підходу, уточнено перелік предметно-історичних компетенцій учнів та напрями їх набуття у процесі навчання історії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. О. Нікора, афіліація Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формування предметно-історичних компетенцій як результат навчальної діяльності учнів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 189-197. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3598

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають