Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін

Автор(и)

  • А. М. Старєва Nikolaev Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education , Николаевский областной институт последипломного педагогического образования , Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3614

Ключові слова:

принцип ступеневості, ступенева освіта, бакалавр, магістр, методична підготовка, вчитель суспільствознавчих дисциплін

Анотація

Старєва А. М. Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін.

Автор актуалізує проблему ступеневої методичної підготовки вчителя суспільствознавчих дисциплін в контексті напрацювання нової нормативно-правової бази в галузі вищої педагогічної освіти України. Висловлює думку щодо важливості врахування принципу ступеневості у формуванні змісту освітньо-кваліфікаційних рівнів та модернізації навчальних планів і оновленні робочих програм.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. М. Старєва, афіліація Nikolaev Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education, Николаевский областной институт последипломного педагогического образования, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    кандидат пед. наук, доцент, директор

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 305-314. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3614

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають