Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально-політичних змін

Автор(и)

  • В. А. Гаманюк Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4520

Ключові слова:

система підготовки вчителів, зміст педагогічної освіти, мовна освіта, міжкультурне навчання

Анотація

У статті розглядаються питання реформування педагогічної освіти Німеччини на сучасноиу етапі розвитку системи підготовки вчителя та в умовах соціально-політичних та економічних змін кінця ХХ — початку ХХІ століття.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. А. Гаманюк, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

28-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально-політичних змін. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 218-225. https://doi.org/10.31812/educdim.4520

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають