Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально-політичних змін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4520Ключові слова:
система підготовки вчителів, зміст педагогічної освіти, мовна освіта, міжкультурне навчанняАнотація
У статті розглядаються питання реформування педагогічної освіти Німеччини на сучасноиу етапі розвитку системи підготовки вчителя та в умовах соціально-політичних та економічних змін кінця ХХ — початку ХХІ століття.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
28-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. А. Гаманюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально-політичних змін. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 218-225. https://doi.org/10.31812/educdim.4520