Психолого-педагогічні принципи побудови ділової гри в навчальному процесі

Автор(и)

  • О. В. Катеруша , , , КЕІ ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4583

Ключові слова:

ділова гра, психолого-педагогічні принципи, діалог

Анотація

У статті розкрито психолого-педагогічні принципи, що дають уявлення про складові частини, логіку і внутрішні зв’язки ділової гри. Кожен принцип доповнює і розвиває інші, а разом узяті вони складають концепцію ділової гри як форми активного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Катеруша, афіліація , , , КЕІ ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана"

    кандидат пед. наук, старший викладач

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Психолого-педагогічні принципи побудови ділової гри в навчальному процесі. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 287-292. https://doi.org/10.31812/educdim.4583

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають