Інтонаційна виразність мовлення як засіб розвитку емоційної сфери майбутнього вчителя

Автор(и)

  • О. Л. Пінська Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4592

Ключові слова:

мовлення, педагогічне мовлення, виразність мовлення, інтонаційна виразність мовлення

Анотація

У статті розкривається сутність та шляхи розвитку інтонаційної виразності мовлення як засобу розвитку емоційної сфери особистості майбутнього вчителя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Л. Пінська, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Інтонаційна виразність мовлення як засіб розвитку емоційної сфери майбутнього вчителя. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 327-331. https://doi.org/10.31812/educdim.4592

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають