Психологічні підходи до розвитку професійного технічного мислення учнів ПТНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4601Ключові слова:
професійне мислення, технічне мислення, технічна творчість, професійно-технічні навчальні заклади гірничого профілю, розв’язання навчальних задач професійного спрямуванняАнотація
У статті представлено теоретичний огляд і аналіз наукової літератури з проблеми розвитку професійного технічного мислення у сучасній психології, визначено психолого-педагогічні засади та перспективи розвитку професійного мислення учнів у професійно-технічних-навчальних закладах.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Тарасова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психологічні підходи до розвитку професійного технічного мислення учнів ПТНЗ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 378-384. https://doi.org/10.31812/educdim.4601