Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4632Ключові слова:
ігрова діяльність, навчання історії, старшокласникиАнотація
Стаття розкриває сутність ігрової діяльності в старших класах на уроках історії. Автором подані приклади практичного застосування деяких ігор і доведена ефективність імітаційно-ігрової діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Б. Лоштун

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 547-552. https://doi.org/10.31812/educdim.4632