Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах

Автор(и)

  • О. Б. Лоштун Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4632

Ключові слова:

ігрова діяльність, навчання історії, старшокласники

Анотація

Стаття розкриває сутність ігрової діяльності в старших класах на уроках історії. Автором подані приклади практичного застосування деяких ігор і доведена ефективність імітаційно-ігрової діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Б. Лоштун, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 547-552. https://doi.org/10.31812/educdim.4632

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають