ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Г.М. Педосюк ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5498

Анотація

The article deals with the possibilities of educational dialogue while learning the English Language by senior pupils. Special attention is paid to the usage of the educational dialogue during the lessons in home reading.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Абасов 3. Диалог в учебном процессе // Народное образование. - 1993. - №9-10. - С.43-45

Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - М.: Искусство, 1979.-424 с.

Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. М.: Прометей, 1990. - 160 с.

Курганов С.Ю. Психологические проблемы учебного диалога // Вопросы психологии. - 1988. - №2. - С.87-96

Мудрик А.В. Современный старшеклассник: проблемы самоопределения. - М.: Знание, 1977. - 64 с.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Врахування розвитку особистості у викладанні навчальних дисциплін

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 447-455. https://doi.org/10.31812/educdim.5498

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають