ПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Н.М. Чернуха Luhansk National Pedagogical University named after Taras Shevchenko , Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка
  • В.Г. Муромець Luhansk National Pedagogical University named after Taras Shevchenko , Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5973

Ключові слова:

reflection, psychological mechanisms of reflection, pedagogical terms of forming of reflection, alienation, self-identification, professional «І-conception»

Анотація

In the article is examined and is determined psychological -pedagogical aspect of forming of professional reflection in the conditions of innovative activity offuture teachers.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Доманский Е. В. Рефлексия как элемент ключевой образовательной компетенции // Интернет-журнал «Эйдос». - 2003. - 24 апреля. http://www. eidos. ru/joumal/2003/0424. htm

Зеер Є. Ф. Психология профессионального образования: Учеб. пособие.-2-е изд., перераб.- М., 2003.

Зязюн І. А. Рефлексія людини в іуманітарній філософії // Світло. - 1998. - № 1.

Желанова В. В. Теоретико-методологічні аспекти формування педагогічної рефлексії майбутного вчителя // Вісник ЛНПУ імені Тараса Шевченка.-2007.-№ 3(120) лютий.

Маркова A. K. Психологічні критерії і ступені професіоналізму учителя // Педагошка.-1995.- № 6 - С. 55-63.

Психологічний словник / За ред. В.І. Войгко.- К., 1982.

Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - № 2. - 2003. - С. 58-64.

Завантаження

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

ПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 190-196. https://doi.org/10.31812/educdim.5973

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають