ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ПА УРОКАХ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6077Ключові слова:
індивідуальний підхід, індивідуалізація навчання, індивідуальні особливостіАнотація
У статті розглянуті сучасні проблеми використання індивідуального підходу на уроках, музики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Волощук I., Шепатько В.. Психалого-педагогічні засади індивідуалізації навчання молодших школярів // Рівна шкала 2003, - №12. - С. 21-24.
Гончаренко С У. Український педагогічний словник. - К. 1999. - 367 с.
Сиркова М А. Индивидуализация и дифференциация обучения младших школьников у Відкр. урок 2002. - №19-20. - С. 43-48
Завантаження
Опубліковано
14-12-2006
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 M.V. Viktorova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ПА УРОКАХ МУЗИКИ. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 76-82. https://doi.org/10.31812/educdim.6077