Розвиток самоосвітньої компетентності сучасного вчителя як теоретико-праксіологічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2624Ключові слова:
самостійна навчальна діяльність, самоосвітня діяльність, компетентність, компетентнісний підхідАнотація
Коновал О. А., Туркот Т. І. Розвиток самоосвітньої компетентності сучасного вчителя як теоретико-праксіологічна проблема.
У статті проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи, проведеної з метою пошуку ефективних дидактичних засобів самостійної роботи студентів вищих
педагогічних навчальних закладів. За результатами аналізу авторами обґрунтовано необхідність вивчення проблеми професійно-педагогічної самоосвіти на засадах
компетентнісного підходу, визначені вимоги до самоосвітньої компетентності сучасного вчителя, з’ясовано причини зниження мотивації до самостійної діяльності, запропоновані заходи щодо розвитку самоосвітньої компетентності студента та вчителя-практика в сучасному освітньому середовищі.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олександр Андрійович Коновал, Тетяна Іванівна Туркот

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.