Розвиток самоосвітньої компетентності сучасного вчителя як теоретико-праксіологічна проблема

Автор(и)

  • Олександр Андрійович Коновал Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Тетяна Іванівна Туркот Kherson Academy of Continuing Education , Херсонская академия непрерывного образования , КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2624

Ключові слова:

самостійна навчальна діяльність, самоосвітня діяльність, компетентність, компетентнісний підхід

Анотація

Коновал О. А., Туркот Т. І. Розвиток самоосвітньої компетентності сучасного вчителя як теоретико-праксіологічна проблема.

У статті проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи, проведеної з метою пошуку ефективних дидактичних засобів самостійної роботи студентів вищих
педагогічних навчальних закладів. За результатами аналізу авторами обґрунтовано необхідність вивчення проблеми професійно-педагогічної самоосвіти на засадах
компетентнісного підходу, визначені вимоги до самоосвітньої компетентності сучасного вчителя, з’ясовано причини зниження мотивації до самостійної діяльності, запропоновані заходи щодо розвитку самоосвітньої компетентності студента та вчителя-практика в сучасному освітньому середовищі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олександр Андрійович Коновал, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічних наук, професор

  • автор Тетяна Іванівна Туркот, афіліація Kherson Academy of Continuing Education, Херсонская академия непрерывного образования, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Розвиток самоосвітньої компетентності сучасного вчителя як теоретико-праксіологічна проблема. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 249-257. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2624

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають