Концептуальні основи інклюзивної освітньої парадигми

Автор(и)

  • Ганна Давиденко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2744

Ключові слова:

інклюзія, соціальна модель інвалідності, спеціальна освіта, інтеграція, інклюзивна освіта

Анотація

Давиденко Г. В. Концептуальні основи інклюзивної освітньої парадигми.

Статтю присвячено дослідженню концептуальних основ інклюзії. Визначено та науково обґрунтуванню філософські засади інклюзивної освіти: нова гуманітарна соціальна модель інвалідності, принцип включення, принцип відкритої невизначеної
особистості, концепція «нормалізації», принцип еволюційності й тотальних реформ на всіх рівнях суспільства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають