Концептуальні основи інклюзивної освітньої парадигми
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2744Ключові слова:
інклюзія, соціальна модель інвалідності, спеціальна освіта, інтеграція, інклюзивна освітаАнотація
Давиденко Г. В. Концептуальні основи інклюзивної освітньої парадигми.
Статтю присвячено дослідженню концептуальних основ інклюзії. Визначено та науково обґрунтуванню філософські засади інклюзивної освіти: нова гуманітарна соціальна модель інвалідності, принцип включення, принцип відкритої невизначеної
особистості, концепція «нормалізації», принцип еволюційності й тотальних реформ на всіх рівнях суспільства.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ганна Давиденко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні основи інклюзивної освітньої парадигми. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 162-167. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2744