Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності

Автор(и)

  • Лідія Коростіль , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2807

Ключові слова:

вчитель сільської школи, професійна самоосвіта, професійна самоосвіта вчителя сільської школи, готовність до самоосвітньої діяльності, самодіагностування, професійне вигорання

Анотація

Коростіль Л. А. Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності.

У статті розглядаються особливості самоосвіти вчителів сільської школи, висвітлюються результати проведеного самодіагностування стану готовності вчителів різних вікових категорій до самоосвітньої діяльності, зроблено порівняння та доведено, що здатність до самоосвіти у процесі практичної діяльності вчителя не тільки розвивається і поглиблюється, а й вигасає, змінює пріоритети в її змісті. Це пов’язано з віковими змінами інтересів і можливостей людини, а також професійним вигоранням учителя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 107-112. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2807

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають