Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2807Ключові слова:
вчитель сільської школи, професійна самоосвіта, професійна самоосвіта вчителя сільської школи, готовність до самоосвітньої діяльності, самодіагностування, професійне вигоранняАнотація
Коростіль Л. А. Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності.
У статті розглядаються особливості самоосвіти вчителів сільської школи, висвітлюються результати проведеного самодіагностування стану готовності вчителів різних вікових категорій до самоосвітньої діяльності, зроблено порівняння та доведено, що здатність до самоосвіти у процесі практичної діяльності вчителя не тільки розвивається і поглиблюється, а й вигасає, змінює пріоритети в її змісті. Це пов’язано з віковими змінами інтересів і можливостей людини, а також професійним вигоранням учителя.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лідія Коростіль

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.