Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856Ключові слова:
навчальний діалог, мовленнєва компетентність, етапи діалогізаціїАнотація
Бакум З. П., Лапіна В. О. Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками.
У статті розглянуто етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей (зокрема майбутніх гірників); досліджено особливості чотирьох рівнів діалогізації навчання (базовий, проміжний, високий, професійний); надано практичні рекомендації, урахування яких допоможе уникнути помилок під час організації діалогічного навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зінаїда Бакум, Вікторія Лапіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 8-14. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2856