Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2863Ключові слова:
професійно-педагогічна діяльність, професійна компетентність, педагогічні умови, групові форми, пізнавальна діяльністьАнотація
Дуднік А. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.
У статті обґрунтовано необхідність дотримання педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Розглянуто пріоритетні напрями і форми діяльності педагога, що забезпечують формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Аліна Дуднік

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 49-54. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2863