Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту

Автор(и)

  • Інна Кравцова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3041

Ключові слова:

навичка виразного читання, віршований текст, аналіз ліричного твору, урок читання

Анотація

Кравцова І. А. Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту.

У статті розкрито проблему формування і розвитку навички виразного читання в учнів початкової школи відповідно до вимог нового Державного стандарту. Автором визначено ефективні методи і прийоми навчання молодших школярів виразного читання віршованих текстів, запропоновано систему завдань, спрямованих на вироблення навички аналізу ліричного твору на уроках читання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 127-132. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3041

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають