Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3041Ключові слова:
навичка виразного читання, віршований текст, аналіз ліричного твору, урок читанняАнотація
Кравцова І. А. Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту.
У статті розкрито проблему формування і розвитку навички виразного читання в учнів початкової школи відповідно до вимог нового Державного стандарту. Автором визначено ефективні методи і прийоми навчання молодших школярів виразного читання віршованих текстів, запропоновано систему завдань, спрямованих на вироблення навички аналізу ліричного твору на уроках читання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Інна Кравцова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 127-132. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3041