Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі

Автор(и)

  • Тетяна Дороніна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3051

Ключові слова:

інтеграційні процеси, освітній простір, освітнє середовище

Анотація

Дороніна Т. О. Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі.

У статті проаналізовано проблеми українського освітнього простору в контексті інтеграційних процесів; подано короткий огляд теоретичних проблем, пов’язаних із категоріями «освітній простір» та «освітнє середовище» та викладено нові підходи до їх розуміння.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 177-184. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3051

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають