Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3051Ключові слова:
інтеграційні процеси, освітній простір, освітнє середовищеАнотація
Дороніна Т. О. Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі.
У статті проаналізовано проблеми українського освітнього простору в контексті інтеграційних процесів; подано короткий огляд теоретичних проблем, пов’язаних із категоріями «освітній простір» та «освітнє середовище» та викладено нові підходи до їх розуміння.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Дороніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 177-184. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3051