Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211Ключові слова:
самостійна робота студентів, системний, аксіологічний, синергетичний підходиАнотація
Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів
У статті здійснено аналіз змісту теоретико-методологічних (системного, аксіологічного, синергетичного) підходів до організації самостійної роботи студентів, обґрунтовано необхідність їх реалізації в сучасному освітньо-інформаційному середовищі вищого навчального закладу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олександр Андрійович Коновал, Тетяна Іванівна Туркот

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 213-218. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211