Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів

Автор(и)

  • Олександр Андрійович Коновал Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Тетяна Іванівна Туркот Kherson Academy of Continuing Education , Херсонская академия непрерывного образования , КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211

Ключові слова:

самостійна робота студентів, системний, аксіологічний, синергетичний підходи

Анотація

Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів

У статті здійснено аналіз змісту теоретико-методологічних (системного, аксіологічного, синергетичного) підходів до організації самостійної роботи студентів, обґрунтовано необхідність їх реалізації в сучасному освітньо-інформаційному середовищі вищого навчального закладу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олександр Андрійович Коновал, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічних наук, професор

  • автор Тетяна Іванівна Туркот, афіліація Kherson Academy of Continuing Education, Херсонская академия непрерывного образования, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 213-218. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають