Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя

Автор(и)

  • О. Б. Лоштун Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3402

Ключові слова:

професійна компетентність, тренінг, принципи тренінгу

Анотація

Лоштун О. Б. Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя.

Статтю присвячено розв’язанню проблеми використанню тренінгу у професійній підготовці майбутніх учителів. Автором проаналізовано стан проблеми у психолого-педагогічній літературі та визначено принципи реалізації тренінгових занять у вищій школі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Б. Лоштун, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед.наук, асистент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 134-138. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3402

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають