Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3402Ключові слова:
професійна компетентність, тренінг, принципи тренінгуАнотація
Лоштун О. Б. Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя.
Статтю присвячено розв’язанню проблеми використанню тренінгу у професійній підготовці майбутніх учителів. Автором проаналізовано стан проблеми у психолого-педагогічній літературі та визначено принципи реалізації тренінгових занять у вищій школі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. Б. Лоштун

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Принципи тренінгової роботи в системі формування професійної компетентності майбутнього вчителя. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 134-138. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3402