Комп’ютерні технології: можливості використання в музичній освіті

Автор(и)

  • Л. І. Варнавська Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3406

Ключові слова:

комп’ютерні технології, навчально-виховний процес, музична освіта

Анотація

Варнавська Л. І. Комп’ютерні технології: можливості використання в музичній освіті.

Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлена стрімким розвитком комп’ютерних технологій, поширенням їх застосування в науці, освіті, повсякденному житті. Питання необхідності використання засобів комп’ютерних технологій у сучасному освітньому просторі, зокрема, в музичній освіті, перебувають у полі посиленої уваги багатьох педагогів-музикантів, потребують наукового підходу до цієї проблеми. Деякі засади використання засобів комп’ютерних технологій на уроках музики, розглянуті у статті, визначають спрямування їх застосування в музичній освіті.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. І. Варнавська, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Комп’ютерні технології: можливості використання в музичній освіті. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 160-165. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3406

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають