Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3488Ключові слова:
професійно-орієнтовані знання, підприємницька діяльність, ринок, попит, пропозиція, ціноутворення, виріб, товар, рентабельність, кредит, відсоток, ставкаАнотація
Корольський В. В. Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності.
У статті розглянуто один із напрямків підготовки вчителя технологій з основ підприємницької діяльності. Запропоновано структура і зміст спеціального курсу «Основи підприємницької діяльності», який базується на професійно-орієнтованих знаннях підготовки вчителя на I -IV курсах навчання на технолого-педагогічному факультеті та на додаткових знаннях з фінансової математики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Корольський

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 597-601. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3488