Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів

Автор(и)

  • І. І. Доброскок Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University , ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды» , ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3532

Ключові слова:

рівні ефективності, організація навчальної діяльності, соціальні педагоги

Анотація

Доброскок І. І. Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів.

У статті розкрито рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів. Охарактеризовано групи навчальних елементів, рівні сформованості знань відповідно до характеристики діяльності майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. І. Доброскок, афіліація Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University, ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды», ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 179-187. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3532

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають