Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3614Ключові слова:
принцип ступеневості, ступенева освіта, бакалавр, магістр, методична підготовка, вчитель суспільствознавчих дисциплінАнотація
Старєва А. М. Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін.
Автор актуалізує проблему ступеневої методичної підготовки вчителя суспільствознавчих дисциплін в контексті напрацювання нової нормативно-правової бази в галузі вищої педагогічної освіти України. Висловлює думку щодо важливості врахування принципу ступеневості у формуванні змісту освітньо-кваліфікаційних рівнів та модернізації навчальних планів і оновленні робочих програм.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. М. Старєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 305-314. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3614