Сучасні підходи до визначення сутності поняття "міжпредметні зв'язки"
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3615Ключові слова:
зв’язки, знання, уміння, міжпредметні зв’язки, спеціальні дисципліниАнотація
Тверезовська Н. Т., Сидорко В. П. Сучасні підходи до визначення сутності поняття "міжпредметні зв'язки".
Із філософської, психологічної, педагогічної, методичної, анатомічної й фізіологічної, економічної, етнологічної позиції здійснено спробу узагальнити сучасні визначення ґенези поняття «міжпредметні зв’язки».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. Т. Тверезовська, В. П. Сидорко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сучасні підходи до визначення сутності поняття "міжпредметні зв’язки". (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 315-320. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3615