Дидактичні чинники формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки: теоретико-практичний аспект проблеми

Автор(и)

  • С. М. Хоцкіна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3639

Ключові слова:

комунікативна компетентність, майбутні викладачі економіки, дидактичні підходи, дидактичні принципи, методи навчання

Анотація

Хоцкіна С. М. Дидактичні чинники формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки: теоретико-практичний аспект проблеми.

У статті на основі аналізу, узагальнення, порівняння наукової інформації скореговано понятійну базу в аспекті окреслення дидактичних підходів і дидактичних принципів, обґрунтовано специфіку обраних методів навчання щодо формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. М. Хоцкіна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Дидактичні чинники формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки: теоретико-практичний аспект проблеми. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 463-473. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3639

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають